Za umetnike

Translate: 

Prulček je odprto prizorišče za kulturni program na Prulah, kjer lahko izvajalci, kot so glasbeniki, slikarji in drugi umetniki, organizirajo svoj nastop/razstavo ali drugo kulturno akcijo. Zavod Prule skrbi za vsebino kulturnega programa, koledar rezervacij odra in razstavnega prostora.

Če želite nastopati

Na program@prulcek.si nam posredujte infopaket v katerem naj bodo: 
  • vodoravna slika
  • opis benda (v 3. osebi), zasedba, kaj boste predstavili v Prulčku.
  • YouTube/FB/Vimeo video nastopa v živo. Pozor! ne pošiljajte audio in video datotek, samo povezave
  • FB ali spletna stran
Pogoj za glasbeni nastop v Prulčku je 90 min avtorskega programa ali improvizaciji.

Izjava o odgovornosti

Prulček ni prireditelj kulturnoumetniških in zabavnih prireditev, v smislu 48. člena ZKUASP, ker zgolj ponuja oder in nameščeno tehnično opremo izvajalcem v brezplačno rabo, da le-ti lahko v lastni organizaciji izvajajo kulturnoumetniške in zabavne prireditve.

S tem se bendi in izvajalci štejejo za "prireditelje", ki lahko za svoje komade po 10. členu ZKUASP uveljavljajo izjemo od kolektivnega upravljanja (o čemer morajo najkasneje 15 dni po dogodku obvestiti kolektivno organizacijo). Obrazec.



Seznam za promocijo dogodka

Seznam stvari, ki bi jih bilo dobro narediti pred, med in po koncertu, da boste imeli kar največ obiskovalcev na vaših bodočih dogodkih.

Pred dogodkom
  • 2 mesece pred dogodkom. Pripravite čimveč materialov za socialne medije: predloge objav in kakšen videonapovednik.
  • 1 mesec pred dogodkom. Ustvarite si seznam facebook strani, mailing list, medijev, blogov in napovednikov, ki poročajo o vaši zvrsti glasbe. Če je le možno, se osebno povežite s ključnimi akterji. 
  • 3 tedne pred dogodkom. Pokličite na lokalni radio in se dogovorite za telefonski intervju v etru. Lokalni radii si vedno želijo vsebin za zapolnitev programa. 
    • Objavite svoj FB dogodek, dodajte Prulčka kot gostitelja. 
    • Priporočamo objavo dogodka na Napovedniku in RTV 
  • 1 - 2 tedna pred dogodkom. Pošljite povabilo in opis dogodka celotni bazi znancev in prijateljev. 
Med dogodkom
  • Dress code - primeren za odrski nastop. 
  • Pogovarjate se z obiskovalci, povejte kaj o svojem projektu, o komadih, bodočih nastopih itd. Zahvalite se za prostovoljne prispevke.
  • Poiščite način, da od udeležencev poberete e-kontakte, da jih lahko kasneje obveščate o bodočih dogodkih.
  • Poskrbite, da čimveč udeležencev na dogodku objavi svojo udeležbo na socialnih medijih. Vsekakor naredite vsaj nekaj slik ter označite čimveč ljudi ter to objavite na svojih socialnih medijih.
  • Potrudite se, da vam udeleženci dogodka sledijo na vseh vaših kanalih. Izkoristite priložnost da tudi na odru povabite ljudi, da vas všečkajo: npr. Frontmen naredi na odru selfija s publiko in jim reče, da če ga hočejo videt, bo na FB strani glasbene skupine.
Po dogodku
  • Objavite novičko o dogodku na svojih socialnih profilih in na spletni strani. Dodajte čimveč fotografij in kjer je le možno označite ljudi, ki jih poznate.
  • Dodajte vse pridobljene kontakte v bazo fanov.
  • Dosledno obveščajte svoje sledilce o prihodnjih dogodkih. Ustvarite si mailing listo, ki ji redno pošiljajte vsebine o vaši skupini ter povabila k naslednjim dogodkom. To bo sčasoma postal velik vir rednih obiskovalcev vaših nastopov.
  • Recite hvala. Izjemno veliko pomeni vsakomur, ki vam je pomagal, da sliši to besedo. Navadite se po koncu vsakega dogodka poslati email z zahvalo vsem ključnim akterjem. To je eden največjih faktorjev, po čemer si vas bodo zapomnili in vas bodo radi ponovno najeli. ;)
  • Pošljite izjavo o izjemi od kolektivnega upravljanja na SAZAS.